W miniony weekend na skrzyżowaniu ulicy Chmielnej i Pasażu Wiecha w centrum Warszawy artysta graffiti przygotował na oczach publiczności niezwykły obraz w technologii 3D. Akcja została zorganizowana pod hasłem „Radość jest prosta”.
Przez trzy dni trwania eventu warszawianie mogli nie tylko poczuć się jak podczas wakacyjnego surfingu, ale także spróbować lodów Big Milk i Big Milk Nugat.
Wakacyjny obraz przedstawiający nowego bohatera kampanii Big Milk – Kraba surfującego po wzburzonych falach został przygotowany w nowatorskiej technologii 3D. Warszawianie chętnie wzięli udział w zabawie i z radością pozowali na tle trójwymiarowego dzieła.
Podczas weekendowej akcji rozdano ponad 14 000 lodów Big Milk i Big Milk Nugat.
Radość jest prosta!
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ponad-14-000-osob-na-algida-street-art